20 март 2014

Vidimo se na novoj adresi

Cao,svete :)!
Da proslavimo najlepsi dan u godini,prvi dan proleca i da vas pozovem da me pratite na ovoj adresi:
Dana-the Look.Ne bih da uvredim blogosferu ali sto se mog bloga tice cinjenice su sledece:ja postavljam nove fotografije,pisem,a osim pregleda ne dobijem nista.Dobra komunikacija zahteva dve strane :).Moj blog je zamro.Eto!U slucaju da neko ipak zaluta,tu je nova adresa,a cisto da vas zainteresujem da planirate "put" do nove destinacije,evo nekoliko fotki onoga sto sam uradila u prethodnoj godini:





Bilo je tu isprobavanja nekih klasicnih tehnika ali sam radila i na svom,prepoznatljivom stilu i mislim da sam ga pronasla.Volim da ga zovem:"free style"jer nema neka velika ogranicenja,pravila...Krajnji rezultat stvar je igre maste,,boja i ruku :).
Pozdravljam vas :)!
Dana.

0 коментара: