11 јун 2012

Radionice sa polimerskom glinom u Crnoj Gori

Zapostavila sam blog,znam.Kao sto sam vec pisala,cini mi se da je blog,kao forma pomalo potisnut od strane raznih tzv.drustvenih mreza.Mene potrazite na Facebook-u :)!To sto se ovde nisam oglasavala,ne znaci da nisam radila.Isprobala sam i nesto novo u radu sa polimerskom glinom i jako sam zadovoljna ali to cu vam pokazati neki drugi put.
Sada zelim da vam najavim radionice u Crnoj Gori koje ce drzati moja prijateljica Andrijana Katavic-Anya.Cesto sam nailazila na komentare,kako je polimerska glina zapostavljena (pre bih rekla:neistrazena) u Crnoj Gori.Sada vam se pruza divna prilika da ucite uz iskusnog predavaca.Nemojte propustiti priliku i prijavite se na vreme jer je broj polaznika ogranicen.Detalje pogledajte na Anjinom blogu.

0 коментара: