29 март 2012

Odakle da pocnem...

Vec smo dobro zagazili u novu godinu,a ja nikako da se javim.Ne znaci da nisam radila vec sve vise vremena (pretpostavljam,kao i mnogi drugi) provodim na Fejsbuku.Cini mi se,da vodjenje bloga pomalo gubi na popularnosti.Ili se varam...?Kako god bilo,da krenem sa predstavljanjem radova :)!
Proslu godinu sam zakljucila trampom,pa cu i ovogodisnje javljanje zapoceti jednom ( khm,ovih dana radim vec na drugoj :)).Anya i ja smo je organizovale pod nazivom:"Srce za sve",a tema je bila vezana naravno,za srce.
Volim ponekad da se "odmorim" od gline,pa sam bas uzivala igrajuci se papirom i ukrasavajuci pakovanje :).

 Ne prodje gotovo ni dan,a da na Fejsbuku ne vidim post nekog udruzenja,azila ili pojedinca koji se odnosi na nezbrinute zivotinje.O tom problemu bih mogla pisati nasiroko i nadugacko.Da ne bi ostalo samo na tome,odlucila sam da doniram neke svoje radove od cije prodaje bi novac isao za pomoc subotickom azilu "Alex".Priznacu,iznenadila sam se ali sam i bila dirnuta posto mi se gotovo svakog dana javljalo po nekoliko prijatelja sa zeljom da se prikljuci.Tako je moja skromna inicijativa prerasla u divnu akciju o kojoj su pisale i "Suboticke novine":


Radove mozete pogledate ovde,a jedan od mojih koji sam izradila upravo za ovu akciju je i ova narukvica:

0 коментара: