11 фебруар 2011

Jedno od pravila ponasanja na internetu...

...jeste,da:postujes tudj rad i tudje ime.To znaci,da navedes link ka stranici koja ti je sluzila kao izvor informacija ili barem da to spomenes u tekstu.Tako sam ja,nakon sto sam koristila tutorijal Nathalie Duval Charas (spominjala sam je u ovom tekstu ) za izradu  "rolata"koji sam koristila u ogrlici:"Lilu",napisala mail i obavestila je o tome.Tutorijal jeste bio besplatan,ona ga je i postavila tako da bude svima dostupan ali postoji (barem za mene) neki red,neka ne-pisana pravila isto kao sto je najobicnija konverzacija u prodavnici npr.,lepsa uz:"Dobar dan"i "hvala" :).Nathalie je uvrstila moj rad u galeriju radova inspirisanih tutorijalom:"Fleur & étamines":
http://petitpoucet.canalblog.com/albums/atelier_creatif__vos_realisations/photos/54142303-daniela_facebook_07062010.html
Srecna sam jer ljudi mogu da se postuju,a da se nisu ni upoznali.Merci,Nathalie :)

0 коментара: