27 август 2010

Pred jesen...

"Pred jesen",moze i ovako da se nazove post da se ne bih ponavljala jer bi mu ipak vise odgovarao naziv:"Jos jedna letnja pauza" :).Znam da se mnogi ne bi slozili samnom po pitanju "kvaliteta"ovog leta,pa bi rekli,da nam je cak i manjkalo sunca ali meni ga je bilo sasvim dovoljno!Ne podnosim toplotu,pa sam sva omamljena i usporena sto se vidi i na mom radu:jedva sam napravila koji komad nakita.Ali,nisam zabrinuta jer znam da se sa prijatnijom temperaturom vraca i moja inspiracija :)!Meteorolozi nam najavljuju "miholjsko leto",znaci-septembar ce biti bas kakvog ga volim:osuncan ali blag,ususkan u one divne,tople boje koje najavljuju jesen :).Imam i neke,sasvim licne planove vezane za ovaj mesec ali necu da pricam o njima,jos!Da se ne izjalove :)!
Dok nam jesen ne stigne,evo jos malo leta :)!
U mom radu...

Africka inspiracija...Afrika i leto su nekako,trajna asocijacija jedno na drugo,zar ne :)?

Vidjeno kroz objektiv mog vernog "Canon"-a:

Ko nema slanu vodu,dobro mu je i "panonsko more"!Eh,da se barem mozemo i kupati u njemu,a ne samo ga posmatrati sa obale!Mozda ce tamo neko,neko odgovoran,kada vidi ovakve fotografije Palica,da shvati kakvu lepotu imamo na dohvat ruke...Pogledajte i Biljine fotografije nastale istog dana :)

4 коментара:

heklica је рекао...

Jako mi je lepa ta afrička narukvica. A i Palić deluje nekako afrički :)

Drangulije је рекао...

:) nisam ni razmisljala da palic izgleda kao afrika... ali sada kada sam procitala heklicin komentar... mogu da kazem da slicnost postoji :)

dano- komplet je prelep!

Rada Danilovic је рекао...

Obožavam safari stil!To još nisam probala iako sam se kanila...i ja sam se malo ulenjila što se tiče fima...mada, jesen stiže a i inspiracije...

Анониман је рекао...

Mnogo je lepa šara, sviđaju mi se nijanse a i oblik. Da, Afrika je jedna od asocijacija na leto :)