21 јануар 2010

Novi izazov...

Nova ljubav se rodila jos pre nekih mesec dana.Simpatija od ranije,ucvrstila se nakon sto sam pregledala ovu stranicu:http://szilviabead.deviantart.com/.Da,zica je to :)!Mozda je previse neskromno misliti,da cu ikada dostici nivo Boda Szilvije ali zato je slobodno sanjati :)...I zeleti :)
Evo mog skromnog,prvog pokusaja.



Centralni deo je izradjen od polimerske gline i obmotan zicom po tutorialu Eni Oken.

Evo jos jednog rada koji neki blogeri nisu videli.



Radila sam je za Katarinu.Mada nisam "cvetni tip",ove ponocne ruze bih nosila :)

7 коментара:

beba је рекао...

Bilo bi mi drago da svratis na moj blog i primis malu, ali od srca nagradu :))

Drangulije је рекао...

ne znam u sta pre da gledam...
da li u narukvicu ili u ogrlicu...
bravo dano... sve si bolje i bolje!

Анониман је рекао...

Narukvica je fantazija,bas ti ide od ruke rad sa zicom :)
Dopada mi je jer je jednostavna i vrlo uredno uradjena.
Ni ove ruzice nisu nista manje lepe ;)

heklica је рекао...

Preskromna si! Narukvica od žice je sjajna!

feelingfimo је рекао...

Narukvica je prekrasna!!! Svaka čast!

Dana је рекао...

Bebo,drage volje bih primila nagradu-kada bih znala kako :)Evo,posetila sam tvoj blog ali ne znam sta bih trebala da uradim...

Rada Danilovic је рекао...

Dano, šta reći...odavno nisam svraćala kod tebe-sram me bilo ; ) ...ali zato imam šta da vidim ...kao i uvek nešto sasvim drugačije , jasno, pedantno i prelepo ...