11 јун 2009

Upoznajte "Dugmence"...

Pre otprilike godinu dana,vrsljala sam po netu i naisla na sajt koji me je odmah osvojio:drugaciji,kao zalutao sa neke pozutele fotografije,a sadrzajem veoma moderan,topao i prisan koji je pozivao:Udjite u "Dugmence"...Tako i bi.Usla sam i odmah se zaljubila u jednog "stanara",jednu fenomenalnu torbu od teksasa!
Danas,ponosno setam mnoge divne kreacije "Dugmenceta",a sto je najvaznije:moj zivot je obogacen jednom izuzetnom osobom,Kristinom.
Mila moja drugarice,hvala ti sto postojis.
Posetite i Vi njen cudesan svet
Evo samo delic njega:




6 коментара:

Kristina Kecman је рекао...

Hvala i tebi sto postojis :)

Danijela је рекао...

Imala sam čast da upoznam divnu mladu damu i da vidim delić njnih radova.
Izuzetni su,i ona i njeni dugmići :)

Kristina Kecman је рекао...

Hvala i tebi draga Danijela na lepim, dugmicastim recima :))) I sama sam imala cast da tebe upoznam, zadovoljstvo je moje.

Milica Bubanja је рекао...

Prvo da se poihvalim da sam ponosni vlasnik ovog crvenog intimnog nesesera, postace i materijalno moj kada budem upoznala njegovu izuzetno talentovanu autorku i jako osecajnu dušu :)

Hvala, Kristina!!! I tebi Dano sto ističes ovako dobre i talentovane mlade ljude )

Kristina Kecman је рекао...

Milice,svi komplimenti za tebe, posebnu, talentovanu i drugaciju.Hvala ti.

Danijela је рекао...

Draga moja,tagovana si i odredjena da nastavis lancanu igru,videces na mom blogu o cemu je rec :)