25 октобар 2011

Moje mindjuse i Stroppel cane.My earrings and the Stroppel cane.

Vec neko vreme pratim rad Alice Stroppel.Odusevile su me njene narukvice sa sarolikim zenskim licima.Kao sto sam vec ranije pisala,deluju mi kao da pricaju pricu.Nedavno sam tako naisla na tutorial koji je Alice nesebicno podelila sa nama.Zove se:the Stroppel cane i koliko vidim po komentarima,postao je vrlo popularan u svetu onih koji se bave polimerskom glinom.Vrlo je upecatljiv,ne mozete pogresiti (mnogo :)) u izradi i sto je dobra i prakticna strana:sastoji se uglavnom od ostataka rolata (cane-a).Dakle,savrsen nacin da pametno iskoristite one komadice koji vam se vuku po nekim kutijama,a zao vam je da ih bacite ili prosto,nemate ih dovoljno za neki drugaciji projekat.Dopada mi se to,sto je svaki Stroppel cane drugaciji,pa ipak prepoznatljiv u radovima.Posto se kombinuje sa crnom bojom,nije bilo mnogo dvoumljenja,da li da ga isprobam ili ne :)



p.s:da se malo hvalim ali nemojte mi zameriti.Sretna sam kao dete jer mi je neverovatno videti svoje radove medju umetnicima i kreativcima iz celog sveta :).Hvala Alice,sto je postavila i moje radove na svoju Pinterest stranicu.Thank you Alice,I am so happy to be a part of this beautifull gallery.




7 коментара:

Alice Stroppel је рекао...

Ја волим своју Строппел и комада су са њим. Хвала за линк и лепо место. Ја ћу да проведем неко време у потрази око вашег блога. алице

Drangulije је рекао...

:) Alice se potrudila da prevede... Svaka joj cast :)
A Dano tebi i ovde upucujem sve pohvale... Divni radovi...

Dana је рекао...

Alice,thank you for a visit.It is an honour for me.
Drangulije,jeste,potrudila se i zaista sam pocastvovana sto je umetnica kao sto je ona posvetila vreme da pogleda moj skromni blog.Moram dodati,da je Alice uvek u kratkom roku odgovorila na sve moje postove i bila vrlo ljubazna,tako da sam zaista sretna sto sam je upoznala (makar i na ovaj nacin).

Sandra Z је рекао...

Oduševio me ovaj Stroppel cane :)) Fenomenalni su mi svi tutorijali koji pokazuju na koji način iskoristiti ostatke gline. Tvoji radovi su predivni, svaka čast. I iskrene čestitke :))
Lijep pozdrav

Dana је рекао...

Sandra,hvala lepo :).

feelingfimo је рекао...

Svaka čast Dana na ovako profesionalnoj izvedbi Stroppel cane-a! Jako mi se sviđa kako si to uklopila u svoju verziju i sasvim zasluženo te stavila u svoju galeriju! Lijepi pozdrav!! :)

Dana је рекао...

Hvala lepo :)