27 април 2011

Prvi,pa jos prolecni inchie-swap :)!

Dugo me nije bilo ovde.Cekala sam prolece,a ono me je malko izmorilo.Ali,necu o ruznim stvarima da pisem nego o lepim :).
Moja kreativna drugarica,Nena,ucestvovala je u medjunarodnom inchie swapu,pa je odlucila da i kreativke sa ovih prostora ukljuci u tako lepu igru i razmenu.Organizovala je prolecnu trampu incica (plocica od polimerske gline velicine jednog incha,otuda i naziv).Odusevljeno sam prihvatila ovu igru i izazov jer kako sam kasnije zakljucila:nije bilo bas ni jednostavno izraditi 20 plocica (ili je to sve rezultat onog mog stanja?).Potrudila sam se ipak da odgovaraju temi:prolece tj.motiv cveta.Nisam morala mnogo da trazim inspiraciju:nasla sam je u svojoj basti :)!Bele rade,ljutici,maslacak...Za mene je osnovna boja proleca-zelena!Ona intenzivna zelena,boja mlade trave i nju sam uglavnom koristila za osnovu.Sada vec divno procvala stabla vocki,tada su tek pupala.Taj proces budjenja prirode i radjanja,morala sam da ovekovecim u nekoliko incica :).Evo rezultata :):


Zatim sam svaku plocicu upakovala:

A,danas sam dobila incice ostalih ucesnica :)! 
    Bila je ovo lepa igra :)!Hvala svima i radujem se sledecoj razmeni incica :)!                                                                                       
                                                                                                  

4 коментара:

Rada Danilovic је рекао...

Oduševljena sam !Žao mi je što nisam ispratila ovo dešavanje,sigurno bih učestvovala : )...Tvoji mi se baš,baš svidjaju!!

Sandra Z је рекао...

Kakva luda ideja! Incice su mrak. Jako mi se sviđaju. Lijep pozdrav :))

Drangulije је рекао...

Super su plocice... :) bice super slika, kao sto si pomenula na FB...
Tvoje su nekako vise jedna celina u celoj prici, ali i jesto to logicno, jer si i ti samo tako radila... ali bice i ovako jako zanimljivo :)
Neocekivano i drugacije, a opet uklopljeno...

Анониман је рекао...

Prvo, srećan ti rođendan! Želim ti puno kreativnih trenutaka i pune ruke Fima, bar do sledećeg rođendana!
A inčići - prelepi su, svi odreda! Ako smem sa primetim, po kvalitetu i maštovitosti smo daleko ispred "koleginica" iz ostatka Evrope ili Amerike! Bravo za nas!
Srdačan pozdrav!