16 децембар 2009

Kuda me vodi inspiracija...

Dva nova rada,suprotna po temama.Ono u cemu nemam problema,jeste davanje imena za njih :).Tako,za ovaj privezak (koji ceka traku od kaucuka odgovarajuce debljine) ime se samo nametnulo:Japan.Onaj cvetni deo me podseca na sare sa kimona :) Prelakiran je samo jednim slojem onog starog laka za Fimo na bazi razredjivaca i ja sam zadivljena!Taj proizvod daje zaista fantasticne rezultate ali dzaba-kada su prestali da ga proizvode :(



Mindjuse,kojima sam se bas zabavila,praveci ih! Doduse,kod prvog para cvetica sam pomislila,da ce biti poslednji :),ali onda sam "usla u stos" i moj radni sto je ubrzo "procvetao" :).Na fotografiji se ne vidi,ali latice i tucak se diskretno prelivaju u plavo-bas kao i pravi led! Cvetice sam radila uz pomoc folije Lise Pavelke.

7 коментара:

feelingfimo је рекао...

Privjesak je predivan, jako mi se sviđa!!! A i naušnice su krasne!!!

Анониман је рекао...

I jedno i drugo su super!! I mene je uhvatila kreativna Fimo groznica gledajući tvoje radove!

heklica је рекао...

Privezak je fantastičan!

Nena3110 је рекао...

Savrseno i medaljon, a tek minđušice...<3

Анониман је рекао...

Minđušice su pravi slatkiši, a privezak je pravo putovanje na Orient!

Oggy Art style је рекао...

Srecna Nova 2010. godina!
Na mom blogu te ocekuje pokloncic!

draga је рекао...

Nežno i prelepo... gotovo nestvarno...