18 јул 2009

Swap

Ponovo se pokazalo kao istinito,da internet ima i mnogo dobrih strana.Pored toga sto ga smatram velikom svetskom riznicom svakojakog znanja ( pade mi na pamet ona simpaticna recenica:"Nepotrebno znanje", koju je koristio nas glumac, Nikola Djuricko u emisiji:"Karaoke obracun",kada je navodio neke,nazovimo nebitne cinjenice),mnoge drage ljude sam upoznala upravo vrsljajuci po netu.
Tako,slucajno sam preko necijeg bloga dospela opet na neki drugi blog,koji me je odveo do ovog:pattiensaffie.blogspot.com.Odmah sam se "zaljubila"u tag-book i napisala sam vlasnici mail sa pitanjem,gde i kako se mogu kupiti ovi fantasticni radovi.Vrlo brzo sam dobila odgovor,da svoje radove vise ne prodaje ali da ih rado menja tj.swap-uje.Tako je moj medaljon Silver spring "otputovao" ka Patty,a ja sam postala ponosna i ocarana vlasnica ove knjizice:



Verujte,jos je lepsa uzivo!Zapazite te fine detalje:cipku,perle,minijaturne dugmice,pa i vez!
Ne smem zaboraviti da naglasim,da je Patty umetnica u penziji i da je autorka mnogih prelepih slika.Pogledajte ih ovde (sa leve strane imate galerije) i uzivajte!
Draga Patty,hvala ti na divnom swap-u i nadam se,da cemo nastaviti nase druzenje :)
Dear Patty,thank you for a beautiful swap and I hope that we will keep in touch.
Take care :)

6 коментара:

Pattie је рекао...

Thankyou ! looks nice there,yes we must keep in touch ! xxx

Kristina Kecman је рекао...

Very nice Patty, so artistic...
Dano, you are lucky to have friend like this:)))

Dana је рекао...

Dear Kristina,
yes,I am lucky to have friends like Patty and you :)

feelingfimo је рекао...

Odličan blog i divan i maštovit nakit!

Dana је рекао...

Hvala,Feelingfimo!Posto "osecas"fimo,volela bih da vidim tvoje radove :)

feelingfimo је рекао...

Moje radove možeš vidjeti na www.feelingfimo.blogspot.com
LIJEPI POZDRAV!