20 март 2009

Hiljadu cvetova...

Ne znam ni sama,odakle ovoliko interesovanje prema cveticima,kada nisam romanticna ( moja draga Kristina ce ovu salu najbolje razumeti),he,he!
Ma,zaista! Volim taj motiv ali ga ne nosim.Uvrnuto,a :)?
Zapravo,znam odgovor.Moja prva i sudeci po prilozenom,ozbiljna ljubav prema nakitu od polimerske gline,rodila se,kada sam ugledala neki komad radjen u "mille fiori" tehnici ( kombinacija italijanskih reci "mille"-hiljadu i "fiori"-cvet,cvece).Kako prelep naziv! Hiljadu cvetova!
Ova tehnika vrhunskih italijanskih majstora u izradi stakla,vremenom se "osavremenila" i presla u ruke drugih majstora,majstora polimerske gline.Srecom :) Mada,neka mi niko ne zameri,staklo za mene ima posebnu lepotu.
Evo mog skromnog doprinosa u ocuvanju "Hiljadu cvetova"
Ova sa kuglama je poprilicno stari komad.Uzmite to u obzir.Sada sam,kao,napredovala :)





0 коментара: